هزینه عمل تنگی واژن

آیا شما هم به دنبال عمل تنگ کردن واژن هستید؟ هزینه عمل تنگی واژن چقدر است؟ عمل تنگ کردن واژن که به عنوان واژینوپلاستی نیز شناخته می شود، یک عمل جراحی برای سفت کردن عضلات واژن و کاهش اندازه دهانه واژن است. این عمل می تواند برای بهبود بی اختیاری ادراری، افزایش لذت جنسی و به دلایل زیبایی انجام شود. اگر شما هم اطلاعی در رابطه با هزینه عمل تنگی واژن ندارید با ما تا انتهای این متن همراه شوید، دکتر اکرم قرامحمدی متخصص زنان در شهریار به بررسی این موضوع می پردازند.

دو نوع اصلی عمل تنگ کردن واژن وجود دارد:

واژینوپلاستی پرینئال: این نوع عمل بر روی عضلات پرینه، که عضلات بین واژن و مقعد هستند، تمرکز دارد. این نوع عمل معمولاً برای زنانی که بی اختیاری ادراری دارند انجام می شود.

واژینوپلاستی قدامی: این نوع عمل بر روی عضلات دیواره قدامی واژن تمرکز دارد. این نوع عمل معمولاً برای زنانی که شل شدن واژن را تجربه می کنند انجام می شود.

عمل تنگ کردن واژن می تواند تحت بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی انجام شود. این عمل معمولاً حدود یک تا دو ساعت طول می کشد.

بعد از عمل، اکثر زنان می توانند در عرض چند روز به خانه بروند. ممکن است تا چند هفته احساس درد و ناراحتی داشته باشید.. همچنین باید از داشتن رابطه جنسی یا قرار دادن هر چیزی در واژن خود به مدت چند هفته خودداری کنید.

عمل تنگ کردن واژن در بیشتر موارد بی خطر است. با این حال، مانند هر عمل جراحی، خطراتی نیز وجود دارد. این خطرات شامل عفونت، خونریزی و اسکار است.

عمل تنگ کردن واژن می تواند برای زنانی که شل شدگی واژن را تجربه می کنند، گزینه موثری باشد. این عمل می تواند به بهبود بی اختیاری ادراری، افزایش لذت جنسی و افزایش اعتماد به نفس کمک کند.

اگر در نظر دارید عمل تنگ کردن واژن انجام دهید، مهم است که با بهترین دکتر زنان در شهریار مشورت کنید. جراح می تواند به شما کمک کند تا تصمیم بگیرید که آیا این عمل برای شما مناسب است یا خیر و خطرات و مزایای آن را با شما در میان بگذارد.

هزینه-عمل-تنگی-واژن-8793

هزینه عمل تنگی واژن چقدر است؟

هزینه عمل تنگی واژن (واژینوپلاستی) به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

نوع عمل: روش‌های مختلفی برای تنگ کردن واژن وجود دارد، از جمله جراحی، لیزر و تزریق. هر روش مزایا و معایب خاص خود را دارد و هزینه آن نیز متفاوت است.

محل زندگی: هزینه عمل در شهرهای بزرگ و کلینیک‌های تخصصی بیشتر از شهرهای کوچک و مطب‌های خصوصی است.

تجربه و مهارت جراح: جراحان باتجربه و ماهر معمولاً هزینه بیشتری برای عمل دریافت می‌کنند.

میزان شل شدگی واژن: هر چه شل شدگی واژن بیشتر باشد، عمل پیچیده‌تر و گران‌تر خواهد بود.

به طور کلی، هزینه عمل تنگی واژن در ایران بین 10 تا 30 میلیون تومان است.

شما می توانید جهت اطلاع از جراحی های همزمان با لابیاپلاستی به این صفحه بروید.

عوامل دیگری که می‌توانند بر هزینه عمل تأثیر بگذارند:

هزینه بیهوشی: اگر عمل تحت بیهوشی عمومی انجام شود، هزینه بیهوشی به طور جداگانه محاسبه می‌شود.

هزینه آزمایشات و معاینات قبل از عمل: قبل از عمل، باید آزمایشات و معایناتی انجام شود که هزینه آنها به طور جداگانه محاسبه می‌شود.

هزینه داروها: بعد از عمل، باید داروهایی مصرف کنید که هزینه آنها به طور جداگانه محاسبه می‌شود.

برای اطلاع دقیق از هزینه عمل تنگی واژن، باید با یک جراح زنان و زایمان مشورت کنید.

توصیه می شود، قبل از تصمیم به عمل تنگی واژن، حتماً با یک جراح زنان و زایمان مشورت کنید و تمام جوانب را به دقت بررسی کنید.

Leave a Reply

1 × 2 =

https://drgharamohamadi.ir/